Пошук по блогу

четвер, 14 лютого 2019 р.

Романтичне натхнення від Запрошеного Дизайнера


Всім привіт,з вами Лєна Шилкіна, і в мене є дещо цікавеньке.

Вже сьогодні довгоочікуване 14 лютого- день закоханих :) . Свято дуже романтичне, а що саме створює цю романтику? Почуття кохання впершу чергу і незабутній спогад, а спогад в нас буде через вчинок чи подарунок. 

Чому я так говорю? Розкрию маленьку таємницю (тільки тсс...) я є одним із помічників по організації освідчень. Так-так, ми допомагаємо створити романтичну атмосферу, щоб таку подію ви точно запамятали на все життя. Так от до 14 лютого я тружусь як ельф перед новорічними святами, створюючи різний декор, в тому числі листівки в яких хлопець повідомляє свою половинку про різні сюрпризи ,які очікують її по дорозі до місця їх зустрічі.



А ще я роблю от такі солодкі коробочки, в чому мені дуже допомагає папір від Rosa серії «Floral Poem» і "Emotion & Romance", саме їх я найчастіше використовую.І от тепер є дуже прикольні чіпборди,надписи і наклейки,це ж просто казка. А ще в середині коробочок можна знайти шоколадки з картинками серії love is, а також причини чому люблю.

Ось так з маленьких дрібничок можна скласти незабутній спогад.





Всім бажаю весело провести день Валентина. До зустрічі...

10.02.2019
4 фото - Открыть альбом


Немає коментарів:

Дописати коментар