Пошук по блогу

неділю, 25 грудня 2016 р.

Яскрава ялинка. Творимо з дітьми.

Привіт друзі. 

Вітаємо  всіх, хто святкує Різдво сьогодні з цим особливим та душевним святом. Нехай у ваших домівках завжди буде мир та злагода, любов та тепло, достаток і затишок. Хай Господь благословляє кожного з вас всіма благами та любов*ю.

А у нас триває ялинкове завдання і залишається зовсім мало часу аби встигнути прийняти участь.
Сьогодні ми хочемо запросити вас у яскравий світ нашого дизайнера та її донечки. Згідно нашого завдання вони створили справді казкову роботу, здатну  будь-який інтр*єр та свято зробити незабутніми та  особливими.

Anairda Kashef
Привіт привіт. Ялиночки - це так класно. Я відразу закохалася у заготовку для декорування і у мене на неї були великі плани. Але заким на кухні кипів борщик і я додавала у нього сметанки моя донечка все зробила за мене. Першою думкою було: негайно зафарбувати все білим і таки втілити свою вінтажну ідею... але ця ялиночка така весела і душевна, що я краще замовлю собі ще одну заготовку для своєї ідеї.
Запрошую до перегляду:
До речі акрил доволі легко відмивається з допитливих творчих рученят :).
 Люблю знимкувати детальки:
Мама грунтувала, а донечка розфарбовувала. А ви любите творити з дітками?
В процесі створення ялинки використовувала:

Заготовка Ялинка лісова 3D МДФ 25х27см ROSA Talent

Акрил для декору матовий 20мл ROSA START кораловий, зелений, жовтий, блакитний і рожевий 

 

Грунт для декору акриловий білий 100мл

  З вами була Адріана та наша з донею психоделічна ялиночка. Не бійтеся експериментів та творіть у задоволення.

Долручайтесь до нашого ялинкового завдання. Натхнення вам та веселих святкувань.

ROSA TALENT

 

 





1 коментар:

  1. Адріна, дуже гарна новорічна красуня вийшла! В доці гарне чуття кольору, смілий штрих та ініціативність та бажання творити рівень впевнений користувач ;)!

    ВідповістиВидалити