Пошук по блогу

пʼятницю, 3 лютого 2017 р.

Натхнення від Любарської Анастасії

Доброго дня, наші улюблені росинки!
Я, Анастасія Любарскька, хочу показати вам мою роботу, яку я виконала на нашому полотні на картоні.
По-перше, хочу сказати, що саме цей матеріал від Rosa Talent (окрім фарб, звичайно) був один із перших, з яким я познайомилась. Саме з полотна мені захотілось стати якщо не художником, то хоча б творцем)
Отже, моє творіння:


Ця "картина" з моєю фотографією з фотосесії, коли я була вагітна. Саме тому тут є "фєєчка" з животиком, яку намалювала чудова дівчина Ліна Богославець.
Ось такий бузковий букет:


Під букетом та фотографією шари паперу з колекції "Floral Poem". Фон робила так: нанесла різні відтінки фарби на полотно та разом їх перемішала, роблячи плавні переходи. НЕ ЧЕКАЮЧИ поки повністю висохне фарба (але щоб акріл вже був матовим),  нанесла текстурну  пасту, перемішану з фарбою через наш клеючий фоновий трафарет. Знімаючи трафарет, ви побачите, як трохи фарби так і знімається. Якщо вам такий потертий ефект не потрібен, обов'язково дочекайтесь, коли висохне фарба.
Матеріали, що було використано:
Скрап бумага «Floral Poem» 10 двустор.Краски матовые пастельные 6цв 20мл ROSA START
Дякую за вашу увагу, та хай мир буде у вашому домі!



3 коментарі:

  1. Молодець, дуже вишукано! Настя, якщо це не секрет, підкажи на що ти мриклеюєш мікробісер? Я клеїла на прозорий медіум, але він робить матовим бісер.😞

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людочка! Я завжди клею на глоссі, при тому від Ranger.

      Видалити
  2. Молодець, дуже вишукано! Настя, якщо це не секрет, підкажи на що ти мриклеюєш мікробісер? Я клеїла на прозорий медіум, але він робить матовим бісер.😞

    ВідповістиВидалити