Пошук по блогу

середу, 26 квітня 2017 р.

Майстер-клас. Анастасія Любарська

Доброго дня, росинки! 
З весняним теплом вас)) Нарешті!
Сьогодні я, Анастасія Любарська (Harmony), покажу вам, як я задекорувала Підставку для ручок. Вийшов в мене ось такий чудовий органайзер:


І розкажу і покажу, як відбувався процес. Я використала свою улюблену техніку)
Беремо ось таку підставку для ручок:
Дуже потрібна річ, скажу я вам. 
І починаємо процес. По-перше, грунтуємо все білим грунтом.



Знаходимо всі цікаві штучки, що підійдуть для створення фактури.  Я обрала гудзики, металеві ключики та вензелики, дерев'яні заготовки від ROSA TALENT та чіпборд такожнашої марки - крафтовий та білий.

Абсолютно весь (ну майже весь) цей гамуз приклеюємо на нашу заготовку. Деякі деталі лежать одна на одній - так цікавіше.
Не звертаємо уваги на різнокольоровість матеріалів - все це покриється фарбою і буде в один колір.
Знову покриваємо грунтом. В процесі я добавила ще мікобісер, але не зазнимкувала( Також нанесла на кути текстурну пасту "Snow". Вона крупнозерниста і надаєчудового ефекту.


І розфарбовуємо вже обраним головним кольором

Через трафарет наносимо візерунок просто фарбою бронзового кольору. І тією ж фарбою виділяємо увесь рельєф поверхні. Штампуємо фоновим штампом і зовні і всередині.


Починаємо прикрашати.



Наша прикраса робочого столу готова)  Дякую за вашу увагу і най мир буде у вашому домі!

6 коментарів:

  1. НАстя, классный МК отсняла. Спасибо) И органайзер вышел отличный!

    ВідповістиВидалити
  2. І мені сподобався майстер-клас. Особливо, ця ідея поприклеювати дрібнички хаотично. Так класно це вийшло. Дякую, що надихаєте на такі чудові речі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інна! Сподіваюсь, скористаєтесь цією цікавоє ідеєю)

      Видалити
  3. Настя, такі милі ці дрібниці виглядають в роботі, такасильна основа та делікатні квіти, цікаве поєднання!

    ВідповістиВидалити