Пошук по блогу

суботу, 22 липня 2017 р.

Яскраве натхнення з Анастасією Любарською.

Доброго дня, росинки!
Сьогодні я, Анастасія Любарська, з задоволенням вам покажу роботу, яка вже прикрашає мій дім.
Отже, я вже другий раз замовляю кругле полотно в рамі. Робота на ньому виходить особливою. Ось і в цей раз я вирішила зробити щось дуже тепле та особливе для себе.А саме -заскрапила фото свого малюка ще два роки тому.




Це моє улюблене фото з ним (ну добре, одне з найулюбленіших:)) Кольори на ньому неймовірно теплі, тому сумніві, які фарби використовувати, в мене не було зовсім - лише ROSA TALENT. В моїй улюбленій серії фарб пастельних кольорів відтінки неймовірні) 

До речі, багато декору зроблено також з допомогою фарб - я і штампувала ними, і через трафарет на кальці зробила гілочки. Наш чіп пофарбовано ними же, та додавала жовту фарбу в текстурну пасту. Також використала висічки з колекції "Floral Poem" та папір тішью.


І ось фото на галявинці серед трави, щоб ви побачили, що кольори справжні. 

Дякую за вашу увагу та най мир буде у вашому домі)

4 коментарі:

  1. Какая прелесть!!)))) такой кроха ещё тут!)))))) и панно классное, надо и себе заказать такую заготовку!

    ВідповістиВидалити
  2. у ти боже мой) какой классный! И на НАстю похож.
    Работа яркая)

    ВідповістиВидалити
  3. P.S. и я заказала это полотно. Лежит, ждёт своего часа

    ВідповістиВидалити