Пошук по блогу

понеділок, 1 березня 2021 р.

Стильний комод в декоруванні від Галини Шиц


 Коли до рук потрапив цей комодик, одразу зародилась ідея.


Та в процесі роботи (як дуже часто буває) ідеї змінювали одна одну.


І ось перед вами не просто комод, це цілий будинок з трьома поверхами.
Це як мрія, яку я перенесла на свою роботу :hearts:

1-й поверх - кафе "Кава з молоком". Це те, що я люблю та мій ранковий ритуал))
Вхід до будиночку - квартира номер 27 (як у мене :blush:)
Зелений колір - мій улюблений, куди ж без нього.


2-й поверх - затишний балкончик та просторі вікна. Багато рослин - вони присутні всюди ☘



3-й поверх - "Art house" (мистецький будинок) - власне так я його назвала. Це цілий світ усередині, де буде зберігатись безліч дрібничок, без яких ніяк)




Перейду до технічної частини.
:heavy_check_mark: Поверхню я загрунтувала і покрила 2 шарами фарби. Всередині можна не фарбувати.
:heavy_check_mark: Деякі елементи я зліпила з полімерної глини, запекла, і потім приклеїла до будинку. А деякі намалювала акриловими фарбами.
:heavy_check_mark: Якщо ви часто будете користуватися ним, рекомендую покрити 1-2 шарами лаку для дерева. Це захистить його від забруднень. І можна буде в будь-який час протерти від пилу.






Ось так мрію можна зробити матеріальною хоча б в мініатюрі. А далі - хто знає :wink:
Мрії мають здатність здійснюватись.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар