Пошук по блогу

понеділок, 26 квітня 2021 р.

МК по декору інтер'єрної пляшечки від Ліни Бугай

  Щиро вітаю, дорогі росинки!

З вами сьогодні Ліна Бугай і я підготувала для вас цікавий майстер клас! Я покажу, як задекорувати звичайну скляну пляшечку, щоб вона вийшла гарною прикрасою в інтер'єрі чи красивим фотореквізитом)

На початку хочу показати, що в мене вийшло:


В своїй роботі я використала цікавий прийом - зворотній декупаж, який доречний на прозорих поверхнях. Це коли малюнок наклеюють лицем до скла, як я показую в відео. Щоб його було видно в середині пляшки, я лишила віконечко-рамочку)

Для декору я використала наші чудові матеріали та інструменти:

-акрилову фарбу

-середньозернисту текстурну пасту

- акварелі

- пензлі

- клей для декупажу

А ще мені знадобилися: гнучка рамочка, клей, серветка для декупажу, спонжик, декор для горлечка пляшки









Отже, тепер запрошую переглянути МК по створенню цієї краси:



Дуже сподіваюся, що мій МК вам сподобався та надихнув)
З вами була Ліна




1 коментар: