Пошук по блогу

суботу, 18 березня 2017 р.

Кошичок для паперу від Євгенії Чунис.

Всім привіт!

Сьогодні я, Чунис Євгенія, пропоную попрацювати над красою своєї душі, тобто над красою свого робочого місця! Так, так, себе потрібно любити і тішити різними подаруночками :)





Дуже мені хотілось гарний кошичок для паперу...і не просто гарний, а саме такого кольору.
Добре, що моя улюбена  Rosa  має в своєму арсеналі все , чого  душа бажає :)
А ще  він  чудово підійде для зберігання спецій ( я вже обдумую покупку ще однієї заготовки).


    Вперше спробувала в роботі акварельні маркери, мені сподобалось :), треба розширити свій асортимент .




А от з внутрішньою частиною я ще не визначилась... поки лишила так.
 Поділіться в коментарях, як робили б ви?


Дякую за увагу!

Використані матеріали:





2 коментарі:

  1. Дуже корисна річ для скрапера. А колір який чудовий, м-м-м-мммм...

    ВідповістиВидалити
  2. Женя, поєднання заготовки та паперової квітучості це завжди порція насолоди від тебе)
    Кольори дуже приємні! Дівчаткам коробочок мало не буває)

    ВідповістиВидалити