Пошук по блогу

суботу, 22 грудня 2018 р.

Майстер-клас з декорування підставки на телефон. Відео від Людмили Половинко


Привітики, Росинки!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко,  буду декорувати разом з вами підставку для мобільного телефона. 



Свою підставку перед склеєнням я почистила наждачним папером, що знімає різноманітні зазубрини та ворсинки, а також сприяє кращому щепленню фарби. Ретельно пройшовши по усіх деталях наждачним папером, я очистила та склеїла заготовку універсальним клеєм. Коли заготовка підсохла, я її покрила грунтом, а вже потім перейшла до подальшого декорування.


Просто пофарбувати підставку було не цікаво і сумно, я вирішила зробити текстуру дерева за допомогою пасти. На всю поверхню за допомогою мастихіну я нанесла пасту, яку потім розтягнула жорстким пензликом по усій поверхні заготовки. завдяки цьому утворились маленькі рівчики, що зімітувало натуральну деревину.


Перед тим як приступати до наступного етапу я все ретельно просушила, і саме так поступала з кожним етапом.

Щоб згладити гострі виступи я знову пройшлась наждачним папером, потім протерла заготовку від пилу нанесла коричневу фарбу.


Після нанесення малюнку через трафарет я заготовку покрила перламутровою фарбою, але не дочекавшись її висихання я витерла фарбу за допомогою вологої серветки. У важкодоступних місцях пройшлась мокрим пензликом. Завдяки цим діям фарба залишилась лише в рівчиках, а на гранях залишився легкий перламутровий блиск.


На завершення я пройшлася пастою для зістарювання по виступах і ребрах заготовки, ретельно розтушувала її. Для закріплення усіх етапів я усю заготовку покрила лаком для декупажу.

А тепер запрошую переглянути покрокове відео з виготовленням цієї підставки.


Маю надію, що мені вдалось вас надихнути на нові подвиги.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар