Пошук по блогу

субота, 15 липня 2017 р.

Завдання липня серпня ОЕ - ТРАФАРЕТ.

Вітаю!
Сьогодні з вами Nadin BlackBerry. І нове завдання, головним героєм якого буде трафарет.


Чудовий трафарет від ROSA TALENT на клеючій основі і є багаторазовим. Чесно, мені в те не вірилось, допоки ця чудова річ не потрапила мені у руки і я змогла переконатись на скільки це практично. І ось після надцятого використання трафаретики так само чудово липнуть до будь-яких поверхонь, що значно полегшує роботу із ними. Ці трафарети стали для мене справжньою знахідкою! Умови правильної експлуатації такі ж як і у звичайних: ретельно промити водою після використання. Ну і потім чисті повернути на основу для збереження клейкості.
Така значна перевага дає змогу використовувати їх на різних поверхнях. Сьогодні продемонструю роботу із тканиною.
В інтернет-магазині  можна знайти чудові заготовки для декорування із бавовни: торбинки та сумки для покупок. Усі вони досить щільні, приємного молочного кольору. Мій вибір впав на торбину 30*40 см. із довгою ручкою.
Окрім самої заготовки нам знадобляться:

  • чудові самоклеючі трафарети  ROSA Talent на ваш смак;
  • фарби акрилові для тканини(на сайті магазину також є такі);
  • баночка із розпилювачем або фарба-спрей акрилова;
  • пензлик тонкий;
  • щільний папір.
Першим і, певне, найважливішим кроком є ретельне прасування нашої заготовки. Адже від цього залежить якість роботи)


Для початку потрібно визначитись із композицією. Для цього я обміряла торбинку та малюнки на трафаретах. Для верхньої композиції достатньо було визначити центр виробу та відштовхуватись від нього. А от для орнаменту, який я нанесла внизу, такий варіант не підходив. Для гарного вигляду роботи в цілому потрібно розрахувати розміщення візерунку, вимірявши його окремий сегмент та співвіднести його з шириною сумки. На справді все це не настільки важко, наскільки звучить)))


Отже, приблизне місце розташування визначили. Знімаємо з основи трафарет й акуратно його приклеюємо до тканини. Пристав ідеально. Для пришвидшення добре було б нанести фарбу зі спрею. Для цього потрібно закрити увесь прилеглий простір. Для цього нам і знадобиться щільний папір.


Продовжуємо наш візерунок, ретельно прикриваючи усе навколо трафарета.
Ось що ми маємо на даному етапі


Далі пішов справжній релакс) Так як фарба у спреї була недостатньо темною я допрацьовувала малюнок пензликом. Така собі розмальовка-антистрес) Використовувала чорну та сріблясту фарби.


Ось що вийшло)




І здавалобся можна уже й на цьому спинитись, але я б тоді була не я)))
І зважилась додати ще малюнок "від руки" пензликом. Так на вільному просторі моєї торбинки з'явився ловець снів. Тут додалась іще коричнева та горіхова фарби.



Далі знову звертаємось до праски: після повного висихання фарби прасуємо  виріб через марлю або папір у режимі (!) без пару. Ця процедура сприяє закріпленню фарби у волокнах. Таким чином малюнок зберігатиметься і після прання, проте проводити його лише у холодній водичці, максимум при 40 градусів, вивернувши торбинку на зворотній бік.

Такий ось її повний вигляд)



An InLinkz Link-up

Чекаємо на ваші роботи до 30.08.2017р, та бажаємо вам натхнення.

15 коментарів:

  1. Вау! Яка крута штучка вишла! Особливо гарно виглядяє на моделі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Красавица сестра и сумка! Сразу захотелось себе такие краски и задекорировать всю одежду!!!! )) Это ж так эксклюзитвно - свой собственный дизайн!

      Видалити
  2. Очень интересная идея! И какая же красота получилась!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Це справжній витвір мистецтва!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна і гармонічна сумка вийшла:))

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова торбинка! Я б теж від такої не відмовилася!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Всі матеріали від ROSA Talent можна знайти на сайті)

      Видалити
  6. Надя! как круто!!!! просто супер!

    ВідповістиВидалити