Пошук по блогу

субота, 8 липня 2017 р.

Натхнення від Анастасії Любарської


Привіт, росинки!

Хочу вам показати, як я задекорувала дуже корисну річ - Піднос з ручками МДФ 



Ось такий він був, до речі, і до декорування дуже симпатичний.

Скажу чесно, перефарбовувала багато разів)) Все ніяк не могла зрозуміти, як краще. І нарешті, зупинилась на такому варіанті:

Піднос з ручками МДФ 37х26,5х6,5см ROSA TALENT


Дно підноса  вкрила крафт-папером, мені здалось, що дуже пасує до кольору.


Боковини прикрасила нашим чудовим чіпиком, візерунком через трафарет та штампінгом.


Чіп розмістила так, ніби ця штучка вже не нова та поборена часом.


А ось так я використовую вже моє творіння. Через великий розмір та високі бортики піднос виявився дуже зручним для того, щоб складати мій скрап-скарб по поточній роботі. А ще він радує моє око))



Дякую за вашу увагу та най мир буде у вашому домі!

7 коментарів:

  1. Ух ты! Я теперь тоже хочу себе такую штуку!!))) очень круто!!

    ВідповістиВидалити
  2. Як гарно та функціонально! Молодець!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Коли матеріали чудові, все виходить чудово)

      Видалити
  3. Клас! Річ, яка, традиційно, є помічником на кухні, виявляється, може стати супер функціональним у скрапі. Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Люда! З мене скрапер кращий ніж хазяйка)))))

      Видалити
  4. Настя, гарна таця вийшла ;)! Літо прийшло, усі фотки тепер на природі)

    ВідповістиВидалити