Пошук по блогу

понеділок, 21 серпня 2017 р.

МК стильного холста від Анастасії Любарської.

Доброго дня, любі росинки!

Сьогодні з вами я, Анастасія Любарська (Harmony), і я покажу вам, як зробила ось таке полотно:


Декілька слів про сам холст. На фото - я, ще коли була вагітною, зараз я інша:)) В мене була фотосесія, і декілька фотокарток я роздрукувала, трішки змінив. І саме цю фотку, яка мені подобалась, зробила в декількох кольорових варіантах і розмірах. Тому, коли отримала в дизпосилочці полотно від нашої ТМ вже в чорному кольорі, стало ясно, що саме їх буду декорувати. До речі, це надзвичайно зручно - його не треба фарбувати самостійно, він вже насиченого чорного кольору з рівним шаром фарби.



В цій роботі знову використала багато декору, зробленого за допомогою наших трафаретів. Пам'ятаєте,  ось тут був мій огляд трафаретів і там є багато видів таких прикрас. По тому ж принципу мої гілочки та листочки стали золотими.

До речі, у ТМ ROSA TALENT багатий вибір мікробісеру в різних розмірах та кольорах. Цей топпніг дуже люблю і часто використовую.




Ну що, починаємо? Я покажу, як створювався фон мого полотна.

Спочатку наносимо пасту через трафарет на поверхню.


Я обрала нашу пасту з ефектом кракелюру - дивіться, яка краса:


Що ми робимо, коли немає спрея потрібного кольору? Правильно, використовуємо фарбу. Ось так просто наносимо фарбу на пасту:


І дуже-дуже швидко бризкаємо водою на нею. Не забуваємо, що акрилова фарба висихає моментально) Отримуємо такий результат:


Коли фарба висохла, бризкаємо спреєм золотого кольору. Я залила їм майже все) Люблю цей спрей (до речі, спреї такої марки дуже круті та високопігментовані, і їх можна купити на сайті ROSA).


Все підсохло, набуло потрібного кольору, прийшла черга штампування та ембосингу. 


Трішки бризкаємо білою фарбою і наш фон готов. Тепер робимо базу для декору. В мене це біла марля.


Починаємо прикрашати. Знов ж тими самим кольорами я задекорувала чіпборд. У ТМ ROSA TALENT великий вибір фонового чіпборду. 


Додаємо квіти, прикраси, різні красиві дрібнички, і полотно готове.


Всі матеріали ви знайдете нижче в лінках.

Дякую за вашу увагу, та най мир буде у вашому домі.




5 коментарів:

  1. Это ОЧЕНЬ красиво! Настя, холсты - это твоё))

    ВідповістиВидалити
  2. Шикарный холст, Настя! Спасибо за фотографии процесса - было интересно полюбоваться на создание этой красоты!

    ВідповістиВидалити
  3. Такий глибокий синій! Так гарно контрастує!

    ВідповістиВидалити