Пошук по блогу

середу, 9 серпня 2017 р.

Тревел тежик від Адріани.

Привіт скрапсвіт.
З вами Адріана і це мій перший пост у складі нової ДК. Перш за все дякую за довіру  і я дуже тішуся, що маю шанс попрацювати з новими матеріалами, а також поділитися з вами, дорогі читачі, враженнями про них.
Мені дуже подобається працювати з скраппапером, а коли він щей на тревел тематику то я просто щаслива. І сьогодні хочу вам показати тежик.
 Папір дуже крутий і гармонійно поєднується між собою.


 Набори тематичного чіпику також згодяться у роботах. А вирізалки допоможуть зробити ваші задуми ще більш цікавими.

Сподіваюся вам сподобався мій тежик. Напишіть про це у коментарях. 

Бажаю вам натхнення та цікавих подорожей. Папась.

1 коментар:

  1. Адріана, помаранчевий дуже смачний! Світиться! Супер пара бірюзовому!

    ВідповістиВидалити