Пошук по блогу

понеділок, 20 березня 2017 р.

Кракелюр на склі Opalesque. Особливості використання.

Привіт!
Нещодавно відкрила я для себе новий кракелюрний лак, який чудово виглядає на скляній поверхні, створюючи ефект потрісканого морозного скла.
Це двокомпонентний кракелюр Opalesque від ROSA TALENT.
Двокомпонентний означає, що він складається з двох частин. Щоб нічого не наплутати, на кришках банок є позначки: component 1 або component 2. Це дуже зручно.
 Як і всі кракелюри ROSA TALENT, Opalesque  дуже простий у використанні.
Починаємо роботу зі склом з його знежирення. 
Далі ми наносимо перший компонент кракелюру Opalesque. Я спробувала декілька варіантів: тонкий шар, середній, товстий, сушила феном та давала вільно висихати - на якість тріщин та реакцію кракелюра це не впливало. Тонкий шар у мене висихав хвилин за 5 (але у кімнаті було доволі жарко).
Отже, висновок такий: наносимо тонкий шар першого компоненту (у товстому просто немає ніякого сенсу), який можна при потребі підсушити феном до повного висихання.
Коли перший компонент висохне, на склі з'явиться прозора плівка. 
Це означає, що можна наносити другий компонент (а можна і зачекати навіть до наступного дня, це як вам буде зручно 😉)
Другий крок, на мій погляд, потребує більшої уваги. Адже я так само пробувала наносити шари різної товщини та підсушувати феном. І що я можу сказати... Якщо другий шар дуже тонкий - тріщини виявляються тонкими, неглибокими та численними.
Але якщо шар затовстий, то тріщини з'являються глибокі та виразні, але напівпрозорість буде не на  всій поверхні. Інколи вона буде переходити у матово-біле покриття, як на зразку зліва.
Сушити феном я би не радила. Якщо ви нанесли тонкий шар - то ще можна спробувати, але якщо шар товстий - з'являються не тріщини, а потворні шрами.
Підсумовуючи маю сказати: другий компонент кракелюру Opalesque треба наносити якомога рівномірним не товстим шаром та залишати висихати без застосування фену.

Вже в такому вигляді поверхня виглядає доволі цікавою, наче потрісканий лід. І можна було б зупинитися, але я вирішила підкреслити трішини.
Для цього іх треба затерти пастою для пристарювання або олійною фарбою.
 Наносимо пасту або фарбу м'якою ганчіркою, добре втираючи. Надлишок забираємо чистою тканиною.
Результат - декоративні трішини на напівпрозорій поверхні.
А так кракелюр виглядає крізь товщу скла.
І у срібному варіанті
Такі собі підставки під гаряче.
Але і це ще не кінець. Вирішила я додати декупажу до тестуємого кракелюру. Але прередивляючи серветки, я зрозуміла. яким би яскравим не був малюнок, він стає зовсім невиразним крізь матовий кракелюр.
Що ж, можливо трансфер буде більш контрасно виглядати?
Але результат мені не дуже сподобався. Так, трансфер переводиться, але.... і не так яскраво, як я сподівалася, і не так чітко.
Залишився ще один варіант. На скляну підставку методом зворотного декупажу я наклеїла серветку, підкреслила її білою фарбою, а навкруги нанесла Opalesque. Тріщини підкреслила олійною фарбою в тон серветці. Це вже був результат. Підставка в стилі голландських кахлів.
А ще із звичайнісінької склянки можна зробити вазу для квітів.
Дякую, що завітали.
З вами була я, Інна Луппа

Матеріали:





3 коментарі:

  1. В такій матовій невиразності є свій шарм 😉 Цікаво получилося 👍

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Спробувала прозорий кракелюр - вже не те, якось просто, не виразно :)

      Видалити
  2. Інна, дякуємо за експерименти та інформативність, впевнена, що такі огляди та МКдуже цікаві та корисні) он лайн знайомство з можливостями матеріалу). Роботи дуже цікаві, а ниточки кракелюру дуже делікатні!

    ВідповістиВидалити