Пошук по блогу

середу, 27 вересня 2017 р.

Результати БХ "Впізнай фею. Росинка №1.

Привіт друзі.
З вами Адріана і сьогодні я хочу показати вам свої АТСки. Так так у нашому блог хопі "Впізнай фею", я зробила саме АТСки. Ви ж мабуть вже зачекалися на результати.
Щодня слідкуйте за нашими постами у кожному з них ми будемо розігрувати подаруночки між учасниками БХ, які залишили коментарі.
Я думала, що мене вгадати буде дуже просто. Рожевий колір певний період моєї творчості (роки три тому) був абсолютним фаворитом, а про те, що я працювала бухгалтером знає весь скрапсвіт (ух моя ненависна робота, від одного спогаду про яку око  починає смикатися) .
А АТСочку від мене отримує :

Ольга Біленька , яка впізнала у цій рожевій зефірності мене і дала правильну відповідь.
Оля, обери собі якусь АТСку та напиши мені куди її надсилати або на пошту rosa.talent.blog@gmail.com.

Стежте за нами щоденно і ви дізнаватиметеся хто ж отримає решту подарунків і кому дістанеться головний приз.
Бажаю вам натхнення та очікуйте наші наступні пости.



2 коментарі:

  1. Адрі, дуже неочікувано. Я не думала, що ці зефіркові АТС-ки це твої, адже знайома з твоєю творчістю не так давно, ще до рожевого настрою. Але дуже класно, що твої роботи так міняються, і що був такий зефірковий період колись в житті!

    ВідповістиВидалити
  2. Ура! Дякую! Дуже приємно буде мати АТСку від однієї з улюблених майстринь! )
    Обираю "живи яскраво". *)

    ВідповістиВидалити