Пошук по блогу

четвер, 14 вересня 2017 р.

Ніжний шедоу бокс. Натхнення від Анастасії Любарської.

Привіт, любі росинки!
Сьогодні я, Анастасія Любарська (Harmony), покажу вам  ніжний маленький шедоу-бокс та процес його створення.


Використала наші новинки - пастельні фарбочки, вони просто створені для шеббі) Чіпборд заембосила в такі ж ніжні кольори. Багато гіпосової ліпнини, трішки мережива.

Ніжні тріщинки кракелюрної пасти, припудрений колір основи. Милі дрібнички, такі  як ведмедик та літера "М" - це все про мого хлопчика Мішу)
В цьому шедоу-боксі майже всі матеріали від ТМ ROSA TALENT. Навіть основа! В процесі майстер-классу все розкажу) 

Починаємо?
Ось таку красу можна придбати у нас на сайті: Набір міні-заготовок "Для найменших". В ньому неймовірна коробочка та корисні МДФ-заготовочки дитячої тематики.

Звісно, починаємо з грунтовки наших деталей.
Після цього через трафарет наносимо пасту. Я обрала нашу кракелюрну - я все ще від неї в захваті)
Ось такі тріщинки майже одразу. На деякі місця пасту наношу просто мастихіном, для надання рельєфності.
Муки вибори кольору)

Все ж таки в мене хлопчик, тому обрала більш хлопчачі кольори фарб - блакитний вінтаж та блакитний кантрі. На торцях намагалася робити кольорові переходи - фарбувала за допомогою губки.


Звичайно, для більшого ефекту шеббі, трішки забіляємо усю поверхню.

Готуємо декор. Щось фарбуємо, щось ембосимо, на пофарбовані деталі також добавляємо білого.

Заповнюємо поверхи, добавляємо фото і чудовий, ніжний шедоу-бокс готовий.

Дякую за вашу увагу та най мир буде у вашому домі!




3 коментарі:

  1. Настя, боксик для мініків, мабуть і не сподівався такої уваги) гарна ідея!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля! Це мені підказала наш ЗД Наташа Курзіна)

      Видалити
    2. Настя, идеи летают в воздухе!Это полностью твоя творческая идея. И она у тебя удалась. Отличное применение упаковки от чипиков!!!

      Видалити