Пошук по блогу

четвер, 26 жовтня 2017 р.

Дві листівки. Натхнення від Адріани.

Привіт друзі.
З вами Адріана і сьогодні я хочу поговорити про натхнення і листівки. От я їх просто обожнюю робити і дарувати з причиною чи без. Мої близькі друзі збираються у далеку подорож. Наразі я чаклую над тревел буком, який покажу вам зовсім скоро, але як ж не подарувати листівочку з побажаннями гарної подорожі та великої кількості пригод та вражень?
Одну з листівочок я зробила на аркуші з тревелбуку. Так, так. Для цього тревела я створила сторіночки які мегагармонійно поєднуються з неймовірною тревел колекцією від ROSA TALENT. Отож запрошую до перегляду.

Висічки то неймовірна штука, яка завжди доречно прикрасить вашу роботу.
 А листок з вирізалками просто не може залишити нікого байдужим.
 Для другої листівки я використала скраппапір, вирізалки, чіпик, трафарети і трішки магії. Тут і літак, і авто, і велосипед. Ще якби був кораблик і його б додала. Бо подорож має бути різноманітною і принести максимум задоволення та приємних спогадів.
 Улюблені детальки:
 Пробувала штампувати чіпиком. Буду ще. Мені сподобалося.
Ось такі дві  листівочки мені створилися. Мені буде приємно почитати ваші коментарі. Бажаю вам натхнення. До скорих зустрічей.

Немає коментарів:

Дописати коментар