Пошук по блогу

вівторок, 24 жовтня 2017 р.

Альбом "Floral Poem" від Анастасії Любарської

Всім шалений привіт!

Сьогодні будемо згадувати літо, яскравих метеликів, чарівних бабок та красиві квіти. І все це легко зробити з нашою неймовірною та жіночою колекцією "Floral Poem".
В асортименті ТМ ROSA TALENT э багато різноманітних заготовок для альбомів, і я використала одну із них - у вигляді фотоапарату. Через те, що обкладинка доволі фігурна, вирішила її пофарбувати. Для цього взяла перламутрові фарби. І результату чудовий) Тепер обкладинка вся переливається та мерехкотить.




Прикрасила весь альбом величезною кількістю квітів, як для мене)

Але й в самій колекції "Floral Poem" є багато "вирізалок", висічок та чіпборду, що надзвичайно полегшую роботу над проектом.


Ось, наприклад, тут чіпборд, який був рамочкою, але він настільки мені сподобався, що сміливо розділила його на декілька частин, і вийшли чудові гілочки.



До речі, майже увесь чіпборд я пофарбувала також перламутровими фарбами. Тому на фото трошки відблискує. Але в житті цей блиск чарівний.




В кінці додала бризк білою та знов таки перламутровими фарабами, і альбомчик для справжньої жінки готовий)



Дякую за вашу увагу, та най мир буде у вашому домі!

4 коментарі:

  1. Красиво, ярко, цветочно! У меня тоже в планах альбомчик-фотик) очень стильно он смотрится.

    ВідповістиВидалити
  2. Это просто ВАУ! Такой цветочный взрыв посреди осени! Я в полнейшем восторге!

    ВідповістиВидалити
  3. Настя, альбом дуже гарний! Перламутри дуже ніжні тут і так в колір до паперу ніби створені один для одного)

    ВідповістиВидалити