Пошук по блогу

вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Гламурні магнітики та МК від Тисевич Насті.

Доброго дня, наші друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Настя.
Блукаючи по віртуальних поличках ROSA TALENT, я зрозуміла, що це дійсно гіпермаркет творчості - кожного разу знаходжу для себе багато нового та цікавого) Так я нещодавно знайшла там текстурну пасту та маленькі (розміром 10*10 см) полотна ROSA. Ідея майбутньої роботи народилася одразу ж.



Минулого місяця я робила майстер-клас для нашого блогу, де побавилася акриловими фарбами на полотні. Цього разу вирішила робити щось подібне, але використала більше технік та матеріалів.
Пропоную вам переглянути майстер-клас.


Вийшов такий гламурний магнітик:-) С золотим блиском, мерехтінням маленьких стразиків та багатою текстурою.





І так мені сподобався процес, що я зробила ще одного маленького красеня!





Дякую, що завітали!
Сподіваюсь, що мені вдалося вас надихнути на нові експерименти.

4 коментарі:

  1. Настя, магніти феєричні! Вже бачу їх на магнітній крейдовій дошці на кухні, притискають, якийсь вишуканий рецепт :) МК супер корисний та цікавий!

    ВідповістиВидалити