Пошук по блогу

неділю, 18 листопада 2018 р.

Зимовий фотоальбом від Каті Баришевої


Привіт, росинки!

На зв'язку Катя Баришева і сьогодні я вам покажу свій зимовий, але затишний альбомчик, який я створила на одному подиху з колекцією паперу "New Year's magic".



Коли вперше побачила ці ялиночкі на листку скраппаперу для вирізанн, відразу зрозуміла, що вони гратимуть головну роль на моєму зимовому альбомі. 
 Картинка, фонові елементи, напис на обкладинці нейтральні, а значить в моєму мініку можуть оселитися як фото та записи про зиму, так і нотатки та світлини з підготовки та святкування Різдва та Нового року. Уверсальність - це досить зручно!



Обкладинку обтягнула вязаним полотном, як на мене, вийшло дуже тепло і затишно. За допомогою білої акрилової фарби зробила бризки та клякси, як імітацію снігу.

Мій альбом на кільцях, всередину поставила чисті молочні сторінки, які можна переставляти між собою. Форзаци оформила папером із колекції "New Year's magic".


 Додала кутики, щоб фото було зручно розміщати та переставляти. 


Сподіваюся, вам сподобався мій зимовий альбом і ви надихнулися духом тепла та затишку зимових вечорів. До нових зустрічей!




Немає коментарів:

Дописати коментар