Пошук по блогу

вівторок, 6 листопада 2018 р.

Святкова листівка від Людмили Половинко


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко прийшла до вас з святковим новорічним натхненням. В цьому місяці ми працюємо з мега стильною і такою різнобарвновою колекцією паперу NEW YEAR'S MAGIC. 
Я люблю використовувати папір на всі 100 %, і вирізаю усі елементи які є на ньому, що можуть  мені пригодитись для декору роботи. Цього разу для декору листівки, окрім паперу, я ще використала наш новорічний чіпик. Не могла я не використати цього граційного оленя та, мою любов навіки, святкові ліхтарики.






З червоного паперу я зробила квіти ручної роботи, якими прикрасила свою листівку.


На фоновий листок я нанесла текстурну пасту через трафарет сніжинки, які додали листівці додаткого шарму та відчуття святковості.







Гарного вам дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар