Пошук по блогу

четвер, 26 січня 2017 р.

Натхнення від Орисі.

Привіт-привіт, мої хороші!
 Ось і проминули зимові свята  і час знову братися до роботи. Тим більше, що є чудове джерело натхнення! Цього  разу  я надихатимуся і надихатиму вас роботою з використанням паперу. ТМ ROSA TALENT пропонує різноманітні, різнобарвні, на будь-який смак дизайни. Для своєї  роботи вибрала колекцію аркуші із колекцій Nature та Romantic timeВони дуже гарно поєднується і мають суперові елементи для вирізання: теги, беджі, надписи, листки і квіти, метелики. Оскіль я зараз перебуваю в стадії ремонту, то будівельні клопоти навіяли створення блокноту з імітацією керамічної плитки. 

Ось таку "керамічну плитку" можна створити за допомогою картону, скраппаперу та матеріалів для горячого ембосингу.


Використані матеріали

4 коментарі:

  1. Чудовий блокнот! і найбільше, що я люблю, це коли в блокноті є кишені, отакі як оцей конверт, куди можна складати дрібниці різні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! О, так конверти та кишені це моя друга слабість після квітів ручної роботи.

      Видалити
  2. Орися, блокнот дуже ніжний, вінтажні кольори створюють особливу атмосферу!

    ВідповістиВидалити