Пошук по блогу

пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Натхнення від Євгенії Чунис.

Всім привіт!    

Сьогодні з вами я, Євгенія Чунис   і  невеличка коробочка від  ROSA TALENT
Невеличка, це я образно висловилась. Вона шикарна - добротна, містка, ароматна, надійна. Мені було шкода  чіпати своїми руцями її бочки, кольору житнього хліба. Але до мого інтер'єру потребувались інші декорації ☺


В такій коробусі у мене зберігатимуться цукерочки.   А можна і подарунок в такій спрезентувати .
                                       


    Як завжди - без трафаретів я не змогла.
Також використала чіпики і дизайнерський папір, з якого зробила висічки, а також склала трояндочки.


                             Ну і фарби :). Навіть листочки і чіпики  підфарбувала  в тон коробочки .


З вами була я


Дякую, що завітали!

Використані матеріали 


                                               

1 коментар:

  1. Женя, кольори просто шикарні! І цікаве поєднання елеметів скрапу з декоруванням вражає!!!

    ВідповістиВидалити