Пошук по блогу

суботу, 28 січня 2017 р.

Весняна листівка або дві квітки та один дирокол. Майстер-класс від Анастасії Любарської

Доброго дня, наші улюблені росинки!
Сьогодні я, Анастасія Любарська, покажу свою весняну листівку з матеріалів ROSA TALENT та як я її створювала, а також розповім, як з допомогою одного діроколу можна зробити декілька варіантів чудових квіточок.
Отже, ось моя листівка, уся така вже весняна-весняна, яскрава та оптимістична) Скажу чесно, я вже втомилася від зими та зимових свят, тому дуже чекаю на весну. Як сказала моя знайома скрап-леді  - "У скраперів зима з вересня починається, тому в січні вже пора весну зазивати"💜


Папір, який я використала - «Floral Poem»-  надзвичайно яскравий та ніжний одночасно - акварельні малюнки, квіти, багато симпатичних плямочок та розводів) Щільність її - дійсно  200г / м2, двостороння. Тут використала більш квиткові принти, але фонові в наборі дуже чудові. Ось як раз там багато цяточок, плямок та акварельних розводів.





Отже, для початку покажу вам як я робила маленькі милі  квіти для цієї листівки.
Спочатку дуже коротенький МК по саме цих, тому що нижче буде більш докладний схожих по виготовленню квітів.  
Я обрала фігурний дирокол з квіткою в 2,5см. Він прекрасно впорався із завданням  - вирубає із паперу в 200г / м2 та дизкартону в 300г/м2.
Підготуємося до релаксу) Вирубаємо діроколом потрібну кількість деталей. Шилом проколюємо дірки в середині кожного. Воложимо усі деталі водою, трішки даємо висохнути. Надаємо форму спеціальним інструментом, або тим, що ви використовуєте (ручка, гачок тощо). Кожну пелюстку начавлюємо в середині, провертаючи інструмент навколо себе, але м'яко. Половину із цих заготівель тепер ми начавлюємо всередині, також м'яко та округло, іншу половину перевертаємо і також начавлюємо всередині. Ви бачите на фото, які вони різні по формі становляться. Залишаємо сохнути обов'язково до кінця. Протягуємо заготовлені тичинки через "правильну" квітку (тобто не ту, що ми начавлювали навиворіт), змащуємо клеєм і надягаємо вже ту, що навиворіт)) Сподіваюсь, ви зрозуміли. Якщо будуть питання, пишіть в коментарі, обов'язково відповім.


Ось такі ніжні красуні виходять:

 
Можна експериментувати і варіювати кількість та форми.
Тепер трохи процесу виготовлення самої листівки. Як завжди - основа, шари, декор)
І повернемось до наших квітів. З допомогою того ж діроколу можна зробити чудові маленькі трояндочки. 
Діроколимо, надаємо форму пелюсткам. Булькою вдавлюємо в середину кожної пелюстки, а потім в середині квітки. Нічого не перевертаємо!)) Щоб краще збереглася форма, вставляємо в отвори лінійки і залишаємо сохнути.

На поволоку чіпляємо бісер - це для зручності, але можна й обійтися. Надягаємо наші заготівлі по черзі та склеїмо їх, я  обрала Клей універсальний.  Я робила з трьох, можна й більше. Коли квітка підсохла, вигинаємо пелюстки так, як нам хочеться. 
 А ось так виглядають квіти в роботі:

І мої помічники:
Клей универсальный 20мл ROSA Talent Фигурный дырокол Цветок 2,5см Краски матовые пастельные 6цв 20мл ROSA START

Дякую за увагу, і хай мир буде у вашому домі!

2 коментарі:

  1. Анастасія, яскрава красуня дуже тендітна!!! Нагадує, що весна вже на підході! Дівчата-художниці з ROSA, будуть в захваті як іх таоріння, авторський папір, виглядає в такій квітковій роботі! Раді, що сподобався), будемо створювати далі для вас унікальні цікаві речі!

    ВідповістиВидалити