Пошук по блогу

вівторок, 3 січня 2017 р.

Зіркове натхнення від Євгенії Чунис

 Всім привіт!
Сьогодні з вами ділитися своїм натхненням буду я,  Євгенія Чунис . У нас таке чудове завдання, що його просто не можна ігнорувати, кидайте всі справи і гайда до нас.
  ROSA TALENT  потішила  папером, подивимось, що вийшло?


Папір досить цупкий, тому з нього можна зробити напрочуд гарні трояндочки! Без змочування, булькання чи гофрування :)
Самий уважний з вас, хто знайде всі зірочки на моїй листівці,  отримає від мене подаруночок - листівку        ( може цю , а може і іншу :)) . Хоча, це може бути бути більш практичний подарунок , наприклад, папір від  ROSA TALENT

Дякую за увагу!

Використані матеріали:

Папір дизайн.„Christmas“ 4 двостор.
Папір дизайн. „Christmas“ 5 двостор.
Клей універсальний

12 коментарів:

  1. Я нарахувала 13)))12 на обличчі і одну на попці... Дуже гарна листівка, квіточки і олені чарівні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анічка! поки не розголошую секрет... може ще хтось спробує порахувати :)

      Видалити
  2. Женя, оце так захоплююче вигадала)
    Я теж 13 знайшла ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ще доведеться розігрувати приз через містера рендомуса :)

      Видалити
  3. З дитинства люблю такі ігри,щось шукати,знаходити відмінності ))).Женічка,і я нарахувала 13 зірочок,моє улюблене число ))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)... Ще тримаю інтригу... листівка дуже яскрава, зірочки є дуже манюсінькі :)

      Видалити
  4. Женічка,ще знайшла одну зірочку на переді (13+1 на спинці листівки).

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Можливо з переду є 15 зірок, якщо між двома маленькими білими помпонами є малексенька зірочка))).

      Видалити
  6. Дівчата, не буду більше вас мучити :) Зірочок 13 на листівці + 1 на спинці :), просто через свою строкатість -картатість зірочки ховались і ввижались :). Отже , правильно відшукала зірочки Таня. Тань, напишіть свою адресу на електронку egachu@gmail.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ура,ура!!!!!!!!!!! Ось це подарунок мені на день народження!!!!!!!!! Женічка,щиро дякую!!!!!!!!!

      Видалити