Пошук по блогу

четвер, 5 жовтня 2017 р.

Цукерниця . Натхнення від Інни Луппи .

Добридень!
Я, Інна Луппа, пропоную сьогодні поговорити про свята та подарунки.
Дуже часто ми замислюємося над тим, що подарувати подрузі, вчительці, мамі та іншим. Хочу запропонувати вам свій варіант. Це 

Цукерниця


В магазині ROSA TALENT я побачила чудову заготовку. Її призначення - кашпо для вазона. Але цікава форма та розміри навели мене на думку: а чому б не використати її як цукерницю? Компактна, містка та декоративно красива одночасно. В голові дозрів план.
Цукерниця мала бути з характерним "солодким" декором. Тому я обрала серветку зі смачними кексиками.
Іншу сторону прикрасила міні заготовкою у вигляді чашки. Щоб додати більшої декоративності я додала трафарет з маленькими кексиками.
Малюнок з невеличкими чашками на наступній стороні теж зроблений під трафарет.
Четвертий бік мав бути більш стриманим, але не менш ошатним. Тому прикрасою йому стало мереживо
І ще кілька фрагментів для вашого натхнення.

 Декор напівперлинами прикрашає малюнок з кексиками.

Червона середина додає яскравості та парадності.

Такий яскравий подарунок з солодкою начинкою має задовольнити будь-кого :)

Дякую всім, хто завітав до нашого блогу.





Немає коментарів:

Дописати коментар