Пошук по блогу

неділю, 29 жовтня 2017 р.

Декоруємо чохол на телефон. Крутий МК від Nadin BlackBerry.

Привіт-привіт!!!
Займалась на днях дечим цікавим - ніби й не скрапом, але вирішила це вам обов'язково показати.
 Моя подруга ненароком зіпсувала чохол до телефона і, зважаючи на те, що річ не дешева запропонувала мені якось його "реставрувати". Функціональність його збереглась - облізла лише фарба та логотип. Побажання були щодо практичності та кольору. Я одразу ж звернулась до улюблених матеріалів ROSA TALENT. Подивимось?

Ось у такому стані чохол до мене потрапив. "Блакитний вінтаж" із нової пастельної палітри фарб підійшов ідеально.



За допомогою шматка кальки і ручки я відмітила контур нашого брендового яблучка, щоби потім його нанести по фарбі.


Та в процесі мені закортіло додати ще й золотавих тріщин по контуру... ну... щоб вже зовсім чохол був вінтажним)))


Після нанесення однокомпонентного кракелюру дочекавшись його повного висихання нанесла блакинту фарбу.


Намалювала за допомогою тієї ж кальки логотип 
Ще сухим напиленням нанесла трішки золотистої фарби по краях) Сяйва забагато не буває)


Далі справа за маленьким - два шари акрилового лаку і все готово!


Ось такий у мене результат





Дякую за увагу!



Немає коментарів:

Дописати коментар