Пошук по блогу

неділю, 1 жовтня 2017 р.

Результати БХ "Впізнай Фею". Росинка №5

Вітаю!
Дякую всім, хто приймав участь у нашому блог хопі "Впізнай фею"!
Наразі маю розкрити секрет, яку саме роботу зробила я, Інна Луппа.
Більшисть з вас мене впізнали :)
Отже, моя робота

Чудова заготовка "Серце" від ROSA TALENT надихнула мене на створення невеличкої вінтажної підвіски. 
 Як завжди у нагоді мені стали фарби, за допомогою яких вдалося створити ніжне тло.
Додаткові елементи (квітка, перлини) додали ніжності та шарму та не збили вас з пантелику :)
Квітковий трафарет дав змогу зробити рельєфний зворитній бік.

Ось така невеличка інтер'єрна прикраса.
Дякую, що завітали та прийняли участь у нашому розіграші.
А тепер найцікавіше! Кому ж дістанеться мій подарунок?
Alexandra Efimova!  Мої щирі вітання!
Пиши мені за адресою inna.luppa@gmail.com




2 коментарі:

  1. Красивая работа! А я читаю-перечитываю, а вот автора никак не найду :) простите, если я невнимательна, но все же, это какая Росиночка сотворил красоту?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую! Захопилася і не вказала, що я - це я ))) Завдяки вам все виправила ))))

      Видалити