Пошук по блогу

понеділок, 16 жовтня 2017 р.

Шеббі панно з ангеликом. Натхнення від Ліна Bolinka.

Привіт!
Сьогодні я, Ліна Bolinka, хочу показати вам блакитний шеббі. На створення цього панно мене надихнула акрилова фарба та кракелюр ROSA TALENT. Пастельні відтінки наших фарбочок просто створені для таких ніжних робіт. А чарівні тріщинки додали шарму та трохи нальоту часу...
Трішки казочки, як народилось панно. Жив у мене гіпсовий ангелик, перекладався з місця на місце, часом про нього зовсім забувала... Але одного разу, шукаючи натхнення, в матеріалах ангелик знайшовся і попросився на ручки, захотів бути гарним та прикрашати інтер'єр) Тож мені його стало шкода і я поселила його в трояндовому саду.
А тепер давайте поглянемо, як живе тепер ангелятко:




Ангелятко сидить в саду квітів та читає щось дуже цікаве)


Трояндочки з зубчиком я зробила задопомогою нашого дирокольчика


Тут трояндочку видно ближче. Для її створення використала також папір від ROSA TALENT і хочу відмітити, що він чудово підходить для таких цілей, достатньо піддатливий та пластичний. Готові троянди я пофарбувала акриловою фарбою



Частинка рамочки з кракелюрами, вони такі милі!


Тож хочу запевнити, що ангелику тепер живеться затишно та приємно)
А з вами була Ліна Bolinka
Гарного всім настрою та романтичних історій!





Немає коментарів:

Дописати коментар