Пошук по блогу

понеділок, 18 червня 2018 р.

Ніжний та романтичний фотоальбом від запрошеного дизайнера Людмили Половинко

Доброго дня, Росинки!

З вами я, Людмила Половинко, сьогодні вам покажу свій міні альбом у вигляді фотоапарата.

Для альбому я використала найніжнішу і найромантичнішу колекцію паперу від ROSA TALENT "Emotion & Romance". Витончені квіти самі складалися в квіткову композицію, а над ними літали колібрі та метелики. Ось так легко і невимушено я склала весь альбом.




Перед тим як приступити до розглядання величезної кількості фотографій, запрошую вас переглянути коротенький відео огляд альбому.


Перший розворот. 
Тут я вирішила залишити отвір фотоапарата і зробити наскрізний шейкер.





Композицію доповнила квітами ручної роботи. Подивіться, як гарно виглядає гортензія вирізана з обрізків одного листа.


Другий розворот.
Я люблю машинну строчку, і завжди стараюся прошити всі деталі. Це не завжди функціональний хід, але точно - декоративний.




Третій розворот.
Щоб після вклеєння фотографій все гарно закривалося я усі анкери припідняла на вирізані кружечки.



На останній сторінці в мене конверт, куди можна заховати додаткові фотографії.



Дякую, що витримали та додивилися до кінця. Натхнення вам!


В роботі використала такі матеріали ROSA TALENT:


6 коментарів: