Пошук по блогу

пʼятницю, 25 січня 2019 р.

Майстер-клас декупажу кухонних дощечок від Каті Баришевої


Привіт, росинки! На зв'язку Катя Баришева і мої чарівні дощечки для кухні. Я люблю декорувати речі. На цей раз під мою творчу руку потрапили дві чарівні дерев'янні заготовки для кухні. Я не змогла пройти повз, бо в голові вже придумала де їх повішу. 



Основу заготовок я покрила білою фарбою. Так, мені здається, малюнок вийшов більш чітким. З декупажних серветок вирізала усі квіточки, які мені сподобались і створила композицію по розміру дощечки.


Деталі з серветки акуратно промазала декупажним клеєм, приклала і розглатила елементи пальцями і шматочком бавовни, щоб не утворилось бульбашок. Заготовку добре просушила.



По всій поверхні дощечок нанесла кракелюрний лак. Він мені сподобався зручною упаковкою з носиком. Лак легко наносити і він не розтікається. Такий тюбик треба мати під рукою, бо він компактний і економічний. Через прозору текстуру, малюнок не змінює колір, - це важливо. А, якщо наносити на чіпборд, щоб збільшити його міцність і захистити колір при фарбуванні, лак не жовтіє.


Пастою для пристарювання в сріблі я потонувала свої дощечки. За допомогою відбитків від трафарету дощечки набули ще більш зістареного вигляду. Як на мене вийшло досить затишно. 
У відео я поетапно показую як декорувала свої дощечки. Приємного перегляду.



Немає коментарів:

Дописати коментар