Пошук по блогу

суботу, 5 січня 2019 р.

Декор органайзера та відеоогляд посилки від Людмили Половинко


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій робочий органайзер. Я фанат натурального кольору дерева, тому усі деталі на робочому столі стараюсь робити в одній палітрі. 



Чим мені подобаються фарби, це те, що якщо мене не задовільняє кінцевий результат, завжди можна виправити. Все пошкурити та перефарбувати і досягнути того, що було задумано.
З цим органайзером так і було, я його неодноразово перефарбовувала, він в мене стояв місяцями я ходила навколо нього та переробляла)).


Першочергово я пошкурила та погрунтувала заготовку, а вже потім нанесла пасту і зробила на ній розводи, щоб додати фактури дерева. Потім по декілька раз фарбувала та перефарбовувала, щоб досягнути того, що б мене задовільнило. Між шарами фарби був ще і кракелюр)), щілини від якого  видно.
В центрі органайзера я приклеїла рамку, в яку насипала бусинки та бісер для краси та додаткової фактури.


На шухляди через трафарет пастою наносила малюнок круги чим підтримала свою композицію.


 По контуру та випуклих частинах я пройшлась металізованою фарбою та пастою для зістарення щоб виділити та проявити текстуру на органайзері.


  По контуру поставила каплі за допомогою рідких перлин.


І ось такий результат в мене став кінцевим. Органайзер вже в роботі, там я зберігаю мереживо, а на поличці стоять стакани з пензликами та іншими іструментами, які найчастіше використовую в роботі.



А на останок я вам покажу свою дизайнерську посилку, яку я замовляла на січень.


Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар