Пошук по блогу

суботу, 30 листопада 2019 р.

Різдвяна скринька від Ліни Bolinka


Мої вітання всім!

  Чим ближче Різдвяні та новорічні свята, тим більше я, Ліна Bolinka, надихаюсь та ще більше мені хочеться творити казку! Адже так приємно  оточувати себе та близьких милими речами та затишком, створювати святковий настрій! Тож, сьогодні я хочу вам показати МК по декоруванню різдвяної скриньки, в якій можна зберігати святковий декор чи інші милі серцю штучки)
  На початку я хочу показати вам готову скриньку:



Отже, для роботи нам потрібно наступне:
- заготовка скриньки
- грунт
- пензлі
- акрилові фарби
- клей-лак для декупажу
- мотиви серветок для декупажу
- трафарет
- відливки

1. Грунтуємо грунтом заготовочку скриньки зовні та в середині.


2. На цьому етапі мені захотілося на передню стінку скриньки додати відливків, тому я приклеюю їх. Фарбуємо скриньку акриловими фарбами. Я пофарбувала верхню частину кришки та середину скриньки акриловою фарбою кольору "Капучіно", все інше "Коричневою темною"



3. Далі обережно вириваємо з серветки підходящі мотиви, відділяємо верхній шар з малюнком, складаємо композицію та приклеюємо до кришки скриньки за допомогою широкого синтетичного пензлика та клею-лаку для декупажу.


4. Мотиви серветки з великою площею я починаю клеїти з середини мотиву і мазками пензлика від середини до країв поступово по кругу приклеюю серветку. Клей потрібно набирати рясно. Потім залишки можна акуратно познімати пензликом


5. На менші бокові сторони скриньки спонжиком та акриловою фарбою я нанесла через трафарет малюнок


6. При нанесенні малюнку через трафарет я не намагалася рівномірно наносити фарбу. І в результаті орнамент вийшов трохи зістареним. Після повного висихання скриньки я проходжуся по ній наждачним папером, щоб створити потертості та виділити текстуру дерева.


7. Коричневою, білою та фарбою кольору "Капучіно" робимо бризки по всій скриньці. Це робить її більш цікавою та затишною)


8. Також по виступаючим елементам та кутам скриньки я пройшлася золотою пастою для пристарювання, щоб виділити їх


9. На завершення роботи я покриваю скриньку клеєм-лаком для декупажу


За таким же принципом я задекорувала серединку скриньки та також покрила клеєм-лаком.
А тепер запрошую розглянути готову скриньку більш детально:









Дуже сподіваюся, що мій МК вам сподобався та надихнув!
З вами була Ліна Bolinka




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар: