Пошук по блогу

середу, 19 лютого 2020 р.

Ніжна 3D фоторамочка - натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!
Сьогодні з вами Ліна Bolinka і я хочу показати вам фоторамочку, ніжну та стильну. Ця рамочка стане окрасою в інтер'єрі та тішитиме фотографією близкої людини)
Як завжди, при створенні цього предмету декору інтер'єру, мені в нагоді стали матеріали від нашої ROSA TALENT. Тут сама заготовка рамки, грунт, акрилові фарби, пензлі тощо.
Тож запрошую поглянути на мою роботу:

Напис LOVE я пофарбувала акриловими фарбами металік бронза та золото і трохи потерла фольгою. Вийшов дуже цікавий та красивий ефект)


На пофарбовані акрилками ягідки та листочки рамочки я додала гліттерних акцентів



В середину рамочки я помістила підложку з скраппаперу для фото та приклеїла золоті кутики



Дуже надіюсь, що я надихнула вас цією рамкою!
До нових зустрічей!
З вами була Ліна






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making profit with it is as easy as 1...2...3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making profits?

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    ВідповістиВидалити