Пошук по блогу

середу, 26 лютого 2020 р.

Майстер-клас по декоруванню інтер'єрних кліток від Ліни Bolinka


Всім привіт!

Сьогодні з вами Ліна Bolinka і я підготувала для вас МК по декоруванню інтер'єрних прикрас - пари кліток. Такі клітки можна підвісити на стіну чи двері, тим самим додавши ізюминки та краси в домі)
Отже, на початку хочу показати вам готові клітки:

Тепер розпочинаємо МК:
1. До заготовок кліток приклеюємо міні-заготовки метелики


2. Добре грунтуємо наші клітки з усіх сторін та просушуємо грунт


3. Тепер додамо зістареності та потертості. Для цього наносимо місцями контрасну акрилову фарбу, я взяла колір Коричневий темний та даємо фарбі висохнути. Потім натираємо місця, де хочемо щоб були потертості, парафіновою свічкою. 


4. Фарбуємо клітки акриловою фарбою, мені захотілось білою) На цьому етапі я профарбувала білою фарбою двічі і кожен раз дала фарбі висохнути природнім способом, без нагрівання, бо інакше парафін поплавиться і не вийдуть потертості


5. Коли фарба гарненько висохне, потрібно пройтися по поверхні кліток наждачним папером, приділяючи особливу увагу ребрам та виступам. Так проявляться потертості та зістарення


6. Тепер можна клітки прикрасити різним декором, мереживами, стрічками, квітами, паєтками тощо. 
Стрічку для кліток я вирішила зробити сама. Для цього я відірвала від бавовняного полотна смужку потрібної ширини, в воді розвела акварельну фарбу та намочила її в цьому розчині. Потім, віджавши руками зайву рідину, на зжату стрічку хаотично додала пензликом іншого кольору акварелі, що піх
дходить до основного, і щоб колір розійшовся, пом'яла її в руках та просушила.
Готову роботу я покрила бризками акрилових фарб білою та античне срібло


А тепер запрошую переглянути фото кліток більш детально:









Дуже сподіваюсь, що мій МК сподобався та стане в нагоді)
З вами була Ліна Bolinka







You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 коментар:

  1. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs lighter than we do.

    (By the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    TAP this link to find out if this little quiz can help you decipher your real weight loss potential

    ВідповістиВидалити