Пошук по блогу

пʼятницю, 18 вересня 2020 р.

Осінні прапорці - натхнення для завдання "Зона комфорту"

 Всім привіт!

Я, Ліна Bolinka, дуже рада знову бути з вами, творити та надихати! І тому я підготувала для вас натхнення для нашого нового завдання "Зона комфорту" - це розтяжечка прапорців, яка додасть осіннього настрою та затишку! А затишок та краса - це для мене комфорт!

Тож, запрошую глянути на мою роботу:


Ці прапорці я створила за допомогою матеріалів та інструментів від ROSA TALENT. А саме: скраппапір, чіпборди, дироколи. трафарет, текстурна паста, мастихін, пензлі та акрилові фарби. Ось такий рецепт моєї осінньої краси)


Оранжеві квіти я зробила сама за допомогою дироколів для створення квітів! З такими дироколами квіти робити швидко та легко)



А ось так композиція виглядає в інтер'єрі:


Дуже сподіваюся, що моє натхнення вам сподобалося!
Всім затишку та тепла!

З вами була Ліна Bolinka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар