Пошук по блогу

вівторок, 22 вересня 2020 р.

Майстер-клас по декоруванню інтер'єрної шкатулки від Ліни Bolinka

Всім привіт!

Сьогодні я, Ліна Bolinka, підготувала для вас відео майстер клас, в якому я покажу, як задекорувати заготовку шкатулки та зробити з неї красиву інтер'єрну річ. 

На початку я запрошую глянути вже на готову шкатулочку:


Кришечку цієї шкатулки я задекорувала квітковим мотивом в техніці декупаж


Бокові сторони прикрасила за допомогою трафарету та об'ємними метеликами



А тепер запрошую переглянути МК та побачити, як з матеріалів ROSA TAENT можна створити таку красу:


Дуже сподіваюся, що мій МК вам сподобався та стане в нагоді!
З вами була Ліна)
Всім натхнення!




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар