Пошук по блогу

пʼятницю, 30 червня 2017 р.

Майстер-клас мереживної листівки від Євгенії Чуніс


Всім привіт!

Сьогодні з вами я,  Євгенія Чунис, і звичайно наша муза  - ROSA TALENT



За новими колекціями  ви певно вже і забули про старі добрі  і дуже смачнобюджетні серії?
Сьогодні буду нагадувати !
Так як маю пару днів відпочинку в своїй квартирі з своїми чарівними папірчиками, захотілось трошки відійти від теми мандрів і повернутись в тему "Літо!", а ще хотілось мережив... 
Приступимо !
1. Готуємо літній папір  :) і трохи наших ажурних чіпів





2. Може бути і така сторона, ох цей важкий вибір...



3. За допомогою простих інструментів робимо гарну  " махру" 


Цей папір ідеально підходить для такої справи, утворюються дуже гарні волокнисті  ворсини, які шикарно виглядають в роботі



4. Сьогодні я беру купку декору не продумано, а тільки те... що хотіла моя душа :)  - мереживо , квіти, багато вирубки з цього ж паперу.


6. Більшість декору я клею за допомогою нашого універсального клею, який має тоненький носик і підходить як для дрібних елементів, так і для крупних .


7. Деякі елементи ( які їздять або важко піддаються приклеюванюю ) я кріплю степлером.
Для надання повітряної невагомості ажурним елементам використовую клеючі квадратики.


8. Залишилось додати мій скромний декор :)












2 коментарі: