Пошук по блогу

суботу, 17 червня 2017 р.

Милі дрібнички - МК від Nadin BlackBerry.

Привіт усім!
З вами Nadin BlackBerry і ми творитимемо сьогодні красу у мініатюрі, а саме малесенькі теги - бирки до подарунків чи пакунків із солодощами)


І головним героєм наших мініатюр буде новий чiпборд від ROSA TALENT - у чистому його вигляді.



Нам знадобиться:
  • основа - я взяла висічки у формі тегів - вони дуже міцні, приємного крафтового кольору і головне цікавої форми;
  • чiпборд для декорування;
  • клей універсальний;
  • паста структурна, фарба акрилова коричнева(за бажанням) і мастихін;
  • різний декор по темі: квіточки, сизаль, клаптики мережива, вирубка, стрічки та шнурочки - я взяла залишки від великого проекту і успішно їх утилізувала із користю)
  • штампи, чорнила й пудра для ембосингу;
  • плоскі магнітики по кількості тегів.

Теги я запланувала у стилі еко, тому заготовки не фарбувала й нічим не покривала, а одразу взялась за текстуру. Пасту хотілось не білу, а скоріш кавового кольору, тому я додала краплинку коричневої.


Ось така цікава наша структурна паста на вигляд разом із фарбою. 


Наносимо частково на теги. Із самоклеючими трафаретами це одне задоволення - нічого не ковзає, працювати зручно навіть на такому форматі)


Результат мене задовільнив повністю.


Далі беремось декорувати: спершу я по краях зробила ембосинг білою пудрою, а потім із різноманітних залишків мережива та квіточок зробила мініатюрні композиції.


Ось таки проміжний результат


Далі одягаємо шнурочки чи стрічки - у мене і те і те є)
І клеємо до зворотньої сторони магніти. Саме так! Я задумувала ці дрібнички як прикраси для найбільш відвідуваного місця в домі) й поселяться вони у домівках моїх любих кумів.


Отже, беремо звичайний крафт-пакунок, трішки прикрашаємо його штампінгом, кладемо всередину домашню випічку(цей пункт найголовніший!) робимо отвори діроколом й скріпляємо пакунок стрічкою з тегом.
І йдемо у гості до кумів, подруг, сестер, батьків...


Що ж... плани на вихідні уже є, а я пропоную роздивитись кожен наш тежик поближче)
Молочного кольору чiпборд став справжньою окрасою цих малюків.









Дякую за увагу!



2 коментарі:

  1. Надя, дякую за МК! Такі милі "малечі") чудове поєднання фактурноі пасти, природнього крафту та білоі ніжності!

    ВідповістиВидалити