Пошук по блогу

вівторок, 6 червня 2017 р.

Квітковий блокнот із декупажем - натхнення від Nadin BlackBerry.

 Привіт друзі. Раді повідомити вам, що у наших рядах поповнення і стало на одну росинку більше. Надінька, бажаємо Тобі натхнення, креативу та снаги, а ми подбаємо про якісні матеріали та чудову компанію. Вітаємо Nadin BlackBerry і її перше натхнення для вас у складі нашої ДК.

Вітаю!
З вами Nadin BlackBerry
Не тямлю себе від щастя, що все-таки стала повноцінним членом дизайн-команди такого чудового блогу, за яким стежила від початку його створення)
Надихаючись роботами майстринь-декупажниць я захотіла спробувати творити у цій делікатній техніці, а ще більше привнести її у скрап.
Відверто зізнаюсь: я великий блокнотоман і блокнотолюб) Отож і перша моя робота для блогу - блокнот формату А5. На обкладинці перша декупажна спроба. Для цього я обрала фрагмент декупажної карти(для новачків вони легші у роботі аніж серветки) із квіточкою. 




Проте, основна окраса блокнотика всередині - це новий паір ROSA Talent - Floral Poem - нова неймовірна якість. Я використала три листи із колекції для форзаців та трьох розділювачів. Як доповнення чудово вписався акварельний папір із розводами, зробленими за допомогою акваспреїв у тон.




Зворотня сторона розділювача із кишенькою для дрібниць та тежиків.




І другий форзац - теж із кітами)


На обкладинці - чипборд, покритий пудрою для ембосингу. І на спинці також.




І ще хотіла відмітити клей універсальний - для мене як блокнотомана - це справжня знахідка! Для фінального збору блокнотика кращого клею немає. Чудово кріпить блок до палітурки. Я просто у захваті!
Дякую за увагу)





1 коментар:

  1. Надя, блокнот супер! Як вдало ти закомпонувала блоки з паперу на розділювачі! Дуже органічний та гармонійний, що ж туди писати... зберігати та милуватись)

    ВідповістиВидалити