Пошук по блогу

середу, 1 листопада 2017 р.

Завдання листопада ОЕ СКРАППАПІР.

Привіт росинки. 
На календарі перше число, а це говорить про те, що час виходу нового завдання настав. Ми підготувала для вас дуже простий та універсальний обов'язковий елемент. Мало яка скрап робота обходиться без нього. Його величність - СКРАППАПІР. Будемо цілий місяць вас надихати роботами з паперу ROSA TALENT і зовсім скоро покажемо вам наші суперські новиночки, але наразі глянемо, яке натхнення для вас підготувала Адріана.

 Привіт друзі. З вами Адріана. Як ж я люблю скраповий папірчик, а особливо від ROSA TALENT. На оглядах і просто балачках зі мною в інсті я вам неодноразово говорю, що це є американська якість за українські гроші. Працювати з цим папером - суцільне задоволення і мені натворився цікавий та нового формату тревел. Я створила тревелбук формату 21*10см., аби його було зручно тягати з собою у торбі та записувати враження. В ньому передбачені, як ліновані аркуші для записів, так і просто листки під фото. І звичайно я не оминула увагою конвертики. Куди ж складати квиточки на траспортні засоби та з атракціонів. Особисто я ще люблю зберігати чеки кафешок. Так я знаю, що де і скільки і коштувало, а з модою на знимкування їжі то взагалі дуже актуальне зберігання. Запрошую до перегляду:
Обкладинка з еко-шкіри, декорована шейкером з золотими летітками. Також його прикрашають висічки та папір з нашої тревел колекції.
 Детальки поближче:
 На першій сторінці у мене плівка та задекорований кляксами папір. Не даю обмежувачів для фото, аби не можна було вклеїти зручний формат.
 В тревелі є три конвертика.  Власне їх я і задекорувала. Перший конвертик. Клякси фарб, стрілочка і смужки. Конвертик закривається на магнітик.

 Другий конвертик закривається на шнурочок і задекорований бризгами фарби та милим маленьким тежиком. До речі я полюбляю робити висічки з скраппаперу. Тоді вони максимально гармонійно виглядають у композиції.
 На третьому конферті є місце під фото 10*7,5мм (поовинка звичного 10*15см.)
 Місце для одного фото відгортається і є ще місце для другої половинки з формату 10*15см.
 І сам конвертик, який також закривається за допомогою магнітика.
Сподіваюся моя робота змогла вас надихнути. Очікую ваші роботи з скраппаперу до 30 листопада і нагадую, що Запрошений Дизайнер по результатах голосування отримує сертифікат на суму 250грн. на покупку матеріалів ROSA TALENT.
Бажаю вам натхнення!

14 коментарів:

  1. Яскравий та стильовий! Адріана, він дуже гарний, і формат реально дуже зручний! У Львові туди можна скласти білетів з театру спектаклю екскурсії кино, чек з креативного закладу разом з фото і буде тревел містом Лева! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля. Я все мрію про подорож в Амстердам. Прямо бачу знимочки звідти на його сторінках....

      Видалити
  2. Адріаночко, ото ти втнула тревел: такий соковито-спокусливий, що вже й самій хочеться мерщій схопитися і - в подорож. Спогади і враження, направду, слід зберігати ось так функуіонально красиво))
    Не знала, що наша Роса випускає такі кльові висічки. Треба й собі спробувати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Так висічки дуже кльові. Отримую від них купу задоволення.

      Видалити
  3. Адри,очень крутой тревел!!!И правда,с таким хочется отправится в путешествия,что б сохранить в нем свои эмоции!!!Ты неперевершенна!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ага, я сама би їх в такому зберігала... Тільки куди б поїхати?

      Видалити
  4. Очень крутецкий! Мне напомнил, передача раньше была "Голопом по европам". Легко натянула стрейчивый?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Класна передача була. Натягнулабез проблем. В роботі з ним головне почати з віконечка і жодних проблем.

      Видалити
  5. Адріана, тревел крутий! Яскравий і сонячний - в подорож до моря саме воно!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мартуська. О бачиш які різні міркування... я про Венецію чи Амстердам з ним мріяла. Тревел вже є, лишилося квитки купити...

      Видалити
  6. Стильный тревел и яркая жизнерадостная коллекция. Чудесное вдохновение - постараюсь принять участие в задании)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую. Чекаю на роботу. Скраппапір - це ж так багатоваріантно.

      Видалити
  7. Адрианочка! Супер! Стильный прям капэць!!! Серьезно говорю! То что надо - блестящая рамочка есть? Есть! Странички красивые есть? Есть! Кармашки есть? Есть! Молодец! Как всегда!Обнимашки! ;)))

    ВідповістиВидалити