Пошук по блогу

четвер, 24 травня 2018 р.

"Старовинна" скринька від Анастасії Тисевич.

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Анастасія. І я підготувала для вас таке натхнення)

В інтернет-магазині ROSA просто величезний вибір різноманітних заготовок для декорування з МДФ, ДВП та ароматної деревини. Це - і фигурки тваринок, і літери та цифри, рамочки, підставочки, а ще є дуже корисні речі, такі як шкатулки та органайзери.
Цього разу я обрала дерев'яну шкатулочку розміром 15*15 см, з замочком та навісами. Та вирішила зробити її якщо не антикварною, то принаймні вінтажною)


Рлботу я починала з боків. Ооо, тут багато шарів! Зпочатку грубим пензлем я нанесла дрібнозернисту текстурну пасту, створюючи додаткову текстуру,  нанесла шар світлої фарби - оливкову, золоту та білу, добре просушила, а потім зверху пішли вже темні фарби - чорна та шоколадна, змішувала їх беспосередньо на поверхні роботи, щоб утворився нерівномірний колір. На останньому етапі я взяла дуже грубу крупнозернисту наждачку та почала потроху знімати шари фарб, імітуючи старовинну поверхню, та зашліфувала все найніжнішою та найдрібнішою "шкуркою".



А потім почалося найцікавіше на найскладніше - декорування кришки))
Тут шарів та технік ще більше.
Зпочатку я її оздобила так само, як і боковушки, але це виглядало зовсім нецікаво. Тоді я взяла структурний прозорий гель та за допомогою мастихіну зробила зовнішню і внутрішню "рамочки", всередину поселила трьох метеликів, зроблених з самозастигаючої глини, яку також знайшла на поличках магазину ROSA. А потім почала кракелюрити, фарбувати , кракелюрні тріщинки затерла пастою для пристарювання кольору "Античне золото".
І нарешті зупинилась)))



А на сьогодні в мене все)
Друзі, дякую, що завітали до нас!
Творіть собі в радість!




Немає коментарів:

Дописати коментар