Пошук по блогу

суботу, 19 травня 2018 р.

Фотоальбом "Ніжність" від Каті Баришевої

 Привіт, росинки! Я до вас сьогодні з безмежно ніжним фотоальбомчиком. Подивіться яким невагомим і повітряним він вийшов. Це творіння, навіяне музою. Ви бачили колекцію скраппаперу "Emotion&Romance"? Вона ідеальна! Це саме той вид самодостатнього паперу. Я повирізала з листків усе, що вирізалося і додала чіпборд з тої ж колекції. Вийшло дуже гармонійно.


Альбом вийшов на 5 розворотів, тобто 10 сторінок. І вмістить 10 фото 9х13.
На обкладинці бачите рамочку і тег? Його можна замінити на невелике особисте фото.


Подобається мені цей округлий край альбому. До речі, заготовка з переплітного картону від ROSA TALENT цупка і добротна. Край можна з легкістю пофарбувати (він "не мохнатиться") в тон сторінок.



Препліт для альбому зробила зшивний, з відстанню між сторінками 1 см. Мк  ви зможете знайти в ютубі. Такий перепліт точно витримає весь декор і служитиме десятками років.

 

Тонувала сторінки та елементи за допомогою акрилової фарби для декору від  ROSA TALENT капучіно під номером 18 і кантрі 52 (змішувала ці кольори). Так використала трафарет з красивими листочками.


Всього на альбом я витратила 12 листків скраппаперу і 3 упаковки чіпборду.


Бульйонки світло-рожевого кольору ідеально вписались в декор сторінок.



Положення рамочок для фото я почередувала: розворот - горизонтально, розворот - вертикально. Додатково в альбом поклала набір кутиків, щоб при бажанні світлини можна було переміщати.



Додала трохи квітів і мережива - це не змінний атрибут моїх робіт))


Сподіваюсь вам сподобався мій альбомчик і ви надихнулися на створення весняної краси. Дякую, що були зі мною. До зустрічі.




1 коментар: