Пошук по блогу

вівторок, 12 березня 2019 р.

АТС "На крилах весни" від Тетяни Якубової


Привіт, любі росиночки!

Сьогодні з вами Таня Якубова . Я дуже рада зустрітися тут з вами))

Будемо знайомитися ближче?! І саме для такої нагоди я зробила свої візитні карточки) Так, так!!! Покажу вам свою першу серію АТС-ок)



Розповім про себе)


Живу у місті Херсон, але сама родом з невеликого селища в Херсонській області. Маю чоловіка та чотирирічного синочка. Свою родину вважаю найбільшим своїм здобутком! В скрапі другий рік. Люблю дуже квіти, тому вони майже завжди присутні в моїх роботах)))



На календарі вже весна і настрій весняний)))

Скоро повітря запахне ароматом квітів, пташки заспівають на повну силу і навкруги все заграє різними барвами. А в мене таке розмаїття кольорів склалося в одну картинку АТС-ок. Цю серію я назвала "На крилах весни"







Створювала АТС з багатого на кольори паперу ROSA TALENT колекції "Floral Poem". Мені знадобився лист з карточками та вирізалками) Також для багатошаровості використала фоновий чіпборд "Абстракція". Задекорувала квітами ручної роботи, а головними елементами стали метелики)










З вами була я, Таня Якубова)

Весняно-квіткового натхнення вам!!!

До нових зустрічей!

An InLinkz Link-up


Немає коментарів:

Дописати коментар