Пошук по блогу

середу, 20 березня 2019 р.

"Весняний подих" від Тетяни Якубовой


Привіт, росиночки!

Сьогодні з вами я, Таня Якубова і моє натхнення до завдання " Весняний подих".

Весна пора квітів, яскравих барв і солодкого аромату повітря:)






Хочу вам показати свої весняні тежики.

Я вирішила проексперементувати з фоном. В мене виникло бажання зробити самостійно фольгування. Для цього потрібно лише фольга, звичайно для фольгування, і будь-який клей.









Для декору я використала вирізалочки з паперу ROSA TALENT колекції "Emotion&Romance".

Зелені гілочки та різнобарвні квіти склалися в композицію, а доповнили їх вирубка та мереживо.









Я люблю створювати багатошарові та багатодетальні композиціі. Тежики також мають висоту. І вона трішки більша 4 см;)














Сьогодні весняний настрій і натхнення для вас створювала Таня Якубова.

Невичерпного натхнення вам!

До нової зустрічі!)))









Немає коментарів:

Дописати коментар