Пошук по блогу

пʼятницю, 22 березня 2019 р.

Весняна листівка і майстер клас з виготовлення коробочки від Людмили Половинко


Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко  продовжую показувати вам своє весняне натхнення. Усе навкруги вже прокидається від зимової сплячки і надихає на яскраву та насичену кольорами весняну роботу.

Роботу таку багату на квіти роблю дуже рідко, переважно, це буває на весні, коли вже давно не вистачає такого квіткового буйства. 

Основою моєї листівки є колекція Floral Poem, в роботу пішли елементи з листка для вирізання: квіти, литочки, напис та стрекоза, а також висічки на щільному картоні.
Композицію доповнила чіпиком, квітами на кальці та мереживом.

Увесь топінг я клею на клей-лак для декупажу, який не залишає слідів та від нього не втрачається блиск бісеру чи блискіток. Тримається все чудово і нічого не відлітає. Для мене клей-лак для декупажу є ідеальним рішенням, попробувала я чимало різних засобів, а такий результат мене задовільнив на всі 100 відсотків.
І зворотня сторона:
Для своїх листівок я роблю такі коробочки:




На останок ще покажу вам коротке відео, як я роблю таку коробочку для своєї листівки



Схема:


Натхнення вам і весни у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

2 коментарі:

  1. Людочка, твои открытки стали волшебными! Спасибо за МК)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тонічка, дякую тобі. Я рідко роблю такі квіткові листівки)), але на весні хочеться тепла, сонця, яскравих фарб та квітів)).

      Видалити