Пошук по блогу

понеділок, 11 листопада 2019 р.

Новорічні санчата - натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!

З вами Ліна Bolinka, і я підготувала для вас новорічне натхнення! Я задекорувала чудову заготовочку від нашої улюбленої ROSA TALENT - саночки) Новорічний декор я полюбляю сніжний та ніжний, тому вони в мене вийшли зефірні.

Такі саночки можна наповнювати подарунками та новорічними дивами!
Тож запрошую поглянути на моє новорічне натхнення:

Для декору цих саночок я використала акрилові фарби, грунт, середньозернисту текстурну пасту, якою зробила припорошеність снігом. Також мені в пригоді стали акварельні фарби, якими я затонувала акварельний папір та з нього зробила квіти. Готову роботу я покрила клеєм-лаком для декупажу.








Ще можна розглянути саночки в цьому відео:



Всім гарного приготування до новорічних свят!
А з вами була Ліна Bolinka







You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар