Пошук по блогу

четвер, 2 січня 2020 р.

Завдання січня "Формула кохання"

Привіт, любі росинки!
Вітаємо з прийдешними святами!
Бажаємо вам натхнення, вашим сім'ям здоров'я та миру нашій країні!

А в нас нове завдання, в якому запрошуємо всіх зізнатися в коханні до будь чого. 
Але в вашій рукодільній роботі повинно бути видно це зізнання)






Напишіть пост в своїх відкритих соцмережах, додайте туди наш банер, лінк на це завдання. Най робота буде новою, зробленою після 1 січня. І залиште лінк на ваш пост тут до 31 січня включно.


Переможець, обраний нашою ДК, отримає сертифікат в 250 гривень на матеріали нашого бренду та запрошення стати нашим Запрошеним Дизайнером.


Приз по Україні їде за наш рахунок, за межі - за рахунок переможця.


Чекаємо на ваші роботи, а дизайнери вже починають творити  та надихати вас.



Всем привет от Ольги Сущенко
Всех поздравляю с Новым годом и открытием нового сезона в ROSA TALENT!
Надеюсь, что этот год будет еще ярче!

Я к вам сегодня с заданием месяца про любовь)  И у меня для вас самый милый бодик.





Такого купидончика можно нарисовать на чем угодно с красками  от ROSA TALENT.

Первое, что я сделала- это распечатала рисунок и обвела карандашом контур. После нанесла основніе оттенки цветов и подождала полного высыхания. 

Закрепила все утюгом и тонкой кистью для декора прорисовывала детали и добавляла объема .






 Телесный цвет я смешивала с красок№ 2 и №21. Если хотите более бежевую кожу , можно добавить еще 25 немного. Но нужно екперементировать и подобрать подходящий оттенок)


Глазки  я рисовала красками поэтапно с наложением цвета, от темного к светлому, делая блики.



Вот и все. Наш чудесный купидончик готов)

Вы тоже можете нарисовать такое чудо.

Мы с ROSA TALENT желаем вам любви, счастья и творческих успехов!





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар