Пошук по блогу

четвер, 30 січня 2020 р.

Космічна скринька з валентинками - натхнення від Ліни Bolinka


Всім привіт!

З вами Ліна Bolinka і я маю сьогодні для вас натхнення - це скринька, космічна та романтична. Бо ж нічне небо з зорями не може  бути не романтичним! А в середині скриньки милі валентинки) Ось такий подарунок комусь дістанеться на День закоханих!


Заготовочку скриньки я прикрасила написом Best Wishes, прогрунтувала та, змішавши  акрилові фарби Маджента, Блакитна ФЦ, Коричневий темний, пофарбувала її. Далі через трафарет золотою фарбою нанесла квітковий орнамент та рясно покрила скриньку бризками)

А ось такі валентинки, щоб наповнити скриньку, я зробила з крафтового паперу, прикрасивши їх штампінгом та бризками



Також мені захотілося додати місяць та зорі, правда, ідея з місяцем прийшла пізніше) І відео скриньки без місяця, на жаль. В мене часто ідеї приходять під час процесу, або вже коли робота готова))) У вас таке буває?





А також запрошую переглянути невеличке відео з цією скринькою:



Всім бажаю гарного настрою та творчого натхнення!
Творіть разом з нами!
А з вами була Ліна Bolinka





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар