Пошук по блогу

середу, 11 квітня 2018 р.

Скрап & Кракелюр. Натхнення від Тисевич Анастасії

Привіт, наші творчі друзі!
Сьогодні з вами Тисевич Анастасія.
 З назви посту ви зрозуміли, про що буде йти мова😉
Як, за допомогою кракелюру, можна збагатити та додати родзинку класичній скрап-роботі.
Я створила такі малесенькі подарункові коробочки з нашої ніжної колекції "Emotion&Romance".



Але просто обклеїти бокові стіночки скрап-папером мені здалося зовсім нецікавим і я згадала про кракелюр.
В магазині ROSA ви можете знайти кракелюр декількох видів, я обрала Однокомпонентний. Підібрала ніжні, пастельні акрилові фарбочки в тон до паперу, та для більшої цікавості основою під кракелюр обрала акрил кольору Вінтажне золото. А щоб надійно закріпити всю цю красу, нанесла Глянцевий акриловий лак.




Ця квіткова колекція паперу мені дуже подобається ще й тим, що в ній є багато чого повирізати, та навіть є полосочки зі словами та фразами англійською та українською мовами.
Ще в слої композиції я додала фонового чіпборду та вирубку з дзеркального кардстоку.



Та кракелюр є не тільки на боковинках коробочок - на кришці теж)
Я взяла чипіки з універсального набору, в якому багато тегів, прапорців та банерів, та зробила з ними те саме, що і з боковушками.



Таке от квітково-пастельне натхнення )
Дякую, що завітали до нас!
До наступних зустрічей)


Немає коментарів:

Дописати коментар